Söndag.

Då var det åter söndag och man längtar inte till måndag. Längtar dock till torsdag. Inte för jag skall jobba dock men att man får lön.
Behöver verkligen det just nu. Önskar man kunde få mer och oftare :D
Behöver ju få köpt en slipmus så jag kan fortsätta med min brudkista exempelvis.
Idag har vi vart på Karlssons i Veddige och handlat lite ventilationsfläktar. Inge kul jag vet men jag handlade pepparkaksformar.
Ett stort och ett litet får. Sedan en lastbil oxå för Heléne ville ha en till Linus.
Efter detta har Jocke arbetat med att sätta upp fläktarna medans jag har slappat.
Har verkligen behövt lite ledigt.
Jag har dock gjort 2 st vinter arrangemang idag.





Har ju mossa i hela skogen ju hehe. Så plockade lite igår. Fick en idee av Heléne om att göra kransar oxå.
Kan bli fint med lite mosskransar på dörrarna.
Funderar på om man skall göra något mer vettigt idag då klockan bara e halv 8 eller om man skall slappa vidare.
Får se vad beslutet blir.
Men blir som alltid korta inlägg från mig då jag nog inte e den bästa på att blogga.
Gillar att skriva det som har hänt och inte massa veliga tankar omkring det.
Så nu blir det kramar till alla.


Kommentarer
Helene säger:

Vad fint det blev på kakfatet! Tur att man kan ge lite idéer till dig :D

Jag vill också vara ledig på helgen och pyssla. Kransar på dörrarna måste du ju ha =)

Kraam

2010-11-21 | 20:34:37
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback