Kort arbetsdag och massa mys hemma.

Dagen började 5:30 för jag började kl 7 idag. Hämtade upp Heléne då hon jobbade samma tid. Det var första gången på fleeera veckor vi sågs eftersom de har vart i Thailand.
Var super mysigt att ses o det var inte en tyst sekund i bilen.
Jag fick en present idag av henne. Den e heeelt underbar. Är så jäkla glad.
Fick en Anna Sui plånbok. Kolla va fin den e.

Den e super fin inne oxå.

Efter jobbet åkte jag hem och åt lunch. Slutade ju redan kl 11. Satte sedan igång att tvätta o städa lite. Samt baka lite kakor.

Våra grannar kom förbi me en super present förra veckan. En burk med en kakamix hon blandat själv. Sen skrivit recept. 1 burk kakmix, 750g smör och ett ägg. Super kul present och fin var den oxå.

En blandning av russin, mjöl, havregryn, nötter, kanel, mm mm.

Blev lite förvånad när jag höll på för det kom ett godståg. Brukar bara vara en gång per dag de kommer och det e kl 22.10 ungefär men men.

Nu skall jag ta ut mina kakor ur ungnen och ställa in nästa plåt.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Kul att du gillade plånboken! Kan ju säga det att jag ångrar bara lite att jag inte köpte en till mig med :S Men det skriker ju bara Mia om den. Får försöka att fjäska med dig och kanske få låna den :D

Kraam

2010-11-15 | 18:07:09
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Maria säger:

Haha MIA var det första jag tänkte när jag såg bilden på plånboken. :-D

2010-11-16 | 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback