Får la uppdatera då. :D

Ja nu skäms jag igen. Borde uppdaterat för mååånga dagar sedan men har bara jobbat så har ej vart så roligt.
Vart en del kvällar så e ju hemma runt halv 9 nästan.
Men idag har jag vart ledig, så skönt.
Har vart och handlat gardiner faktiskt till vardagsrummet. Blev mörklila. Skall lägga upp bilder senare.
Skall ta bilder i dagsljus tänkte jag.
Sen har jag handlat lite papperssnören som skall bli lampor.
Har även vart förbi Frida idag för att hämta recept. Har bakat idag. Skall ha lite kalas för familjen på söndag.
Blev kanelbullar och bärkaka. :D Mycket gott.
När jag var hos Frida kollade vi på när Rickard och Annie gav kossorna mat.
Tog 2 bilder men vart mörkt och hade bara mobilen med mig. Så man kanske inte ser så mycket.

 

Var föresten länge sedan jag la upp en ego bild. Så här kommer en. Fixade mig i håret en dag innan jobbet.

Händer typ aldrig hehe.

 

Ne nu skall slösurfas och sedan sova.

Kram kram

 

 


Kommentarer
Helene säger:

Åh vill se dom nya gardinerna till vardagsrummet! Nyfiken!! Mysigt att prata med dig igår! Saknar dig massor! Kraam

2010-11-06 | 03:56:42
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback