Advents helg.

Denna helgen som e nu är den helgen på året då vi har mest att göra på jobbet. Jobbar denna helgen och måste säga att det var en hel del att göra.
Men var kul. Folk var glada och dagen gick fort.
När jag väl kommit hem så satte jag direkt igång att pynta för advent. Vill få det gjort inför i morgon.
Så tog lite bilder på hur det blev hemma så ni får se myset oxå.




Mina 2 fönster i vardagsrummet har 2 röda ljusstakar jag fått av Heléne då hon inte behövde dem och mina hade pajjat.


Köpte ny löpare på jobbet super mysigt. Har även köpt mig en "Jester" Julstrjärna. Har även försökt fåhallen lite julig hehe e ju lite tomt i huset än.

Köket känns mysigt och juligt.

Köpt nya gardiner på jobbet oxå. Super fina.

Årets adventsljusstake blevb annorlunda och modern :D

Min favorit juldekoration. En snökula.

Nu skall jag och Jocke utoch kolla till hönorna. Sen skall jag förbereda mig för morgondagen oxå.

Kram kram




Kommentarer
Helene säger:

Säger bara en sak... Julen är det bästa på HELA året, man fixar och gör det mysigt. Kul att stakarna kom till användning, annars hade dom bara legat på vinden. Vad jag längtar tills nästa helg så jag får se hur ni har fått det, lite annorlunda från när jag var där sist, då hon som ägde det sov på golvet. Nä nu ska jag ladda batterierna i soffan inför morgon dagen. Kraam

2010-11-27 | 21:20:14
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback