Trädgårdsmässan Liseberg.

Idag var jag och Heléne på Liseberg för det var trädgårdsdagar. Jag hämtade upp henne på Mölndalsbro där hon stod och väntade med 2 koppar kaffe.
Behövligt. Mumma va de. Sedan åkte vi in till Lise.
Vi hade ett bra tempo igenom början för vi ville fram till alla blommorna. Vädret var fint och vi såg massor med kul.
Man vill ju ha allting. Heléne vann 2 pelargon sticklingar och en hosta. Jag vann en koreansk spirea.
Här kommer lite bilder.













En vacker vagn full med snittblommor i södra entrén.




Fina planeringar.


Jag och Heléne bland blommorna.


Heléne bland blommorna hehe.


Massor med fina betong saker fanns....massor med inspiration fick man nu.






Vackert väder och vacker modell.




Korgen jag köpte...sååååå fin.                                   Min vinst. Spirean.


Doft pellis Heléne vann men gav till mig :D Citrondoft.

När vi kom hem till Heléne fick jag adoptera 3 av hennes pelargoner. För hon hade köpt nya:D
Så här ser ni flytten oxå.


Är hon lite ledsen tro hehe.


På väg bort från sitt hem.


Massa rötter här. :D

Ne nu skall jag ta och plantera ner alla mina nya vänner och sedan bara ta det lugnt efter en lång men underbar dag.

Kram kram 


Kommentarer
Helene säger:

Åh vad härliga bilder det vart! Ser ju ut som om det vore sommar på vissa av bilderna. Var jätte mysigt att storsa runt idag. Ja att min älsklingar flyttar var tungt. Men dom kommer att få det bra hos dig med =)

2010-05-09 | 16:59:42
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback