Ledig dag med barnpassning.

Idag var jag ledig igen och det var skönt för jag e så förbannat förkyld. Vart jobbigt som fan faktiskt.
Men hade lovat att passa Linusen idag.
I morse kändes det som ja var döende men fanns ingen lösning så jag fick ta honom ändå.
Men så fort man kommer ut i frisk luft och börjar röra sig mår man bättre.
Vi hade sedan massor med kul för oss. Lekte på flera lekplatser och sprang runt.


En av gungorna vid min lekplats. Koncentration.        Sedan hitta jag en perfekt plats...mjukt, inhängnat och stort.


En roligt karusell nere i Mölndal. 3:e lekplatsen vi var på.


En motorcykel oxå. Koncentration här med hehe.


Så här glad e man med lektant Mia.


Men även för monster tar det ibland stopp. Och man måste återhämta sig.
Men mysigt hade vi som vanligt.

Kram kram




Kommentarer
Helene säger:

Tack så jätte mycket igen!! Ser ut som om Linus har haft det jätte kul. Kan ju säga det att han somnade gott på kvällen och sov till 7.30 dagen efter =)

KRAAM

2010-05-13 | 08:54:10
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback