Låång helg.

Den långa helgen började redan i fredags då jag och mamma skulle gå Stav-göterborgs varvet. Är 3:e året i rad vi gör det. Mycket roligt. Men vädret var ej lovande. Spöregn och åska. Men det han ge sig tills vi skulle börja.
Vi knallade på riktigt bra. Och som alltid fick vi medalj :D


Mamma i regnet innan start.                              Jag innan.

Ser man regnet?


Vi fick medalj :D

Sedan på Lördagen bar det av till Dalsland. Släkt träff på min sida. Alla kusiner och sysslingar och massa andra man inte visste man hade. :D
Vi åkte upp efter lunch och åkte hem på natten. Så blev en heldag.
Men träffade mina kusiner med barn o respektive...det e roligt.


Kusin Anna med minstingen Robin.                                Ella i farten.


Melvin.                                                                   Pappa, Lillebror, Storebror.

Släkten.

Efter lördag kommer söndag. Då åkte jag in till Gbg och fikade med Linda o Heléne.
Det var super duper mysigt. Soligt värre...kolla in snyggingarna.

Sötaste tjejerna i stan.

Solig bild på mig oxå.

Sist men inte minst. Mina pellisar flyttade ut..





Ne nu skall jag kolla tv.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Vad duktiga ni är och går! Massa mysiga bilder, både från stavgång, Dalsland och mysdagen i stan =)

Kraaam

2010-05-24 | 21:45:21
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback