2 låånga lediga dagar.

Igår begav jag mig av till Heléne för att arbeta lite i hennes trädgård. Jag köpte med mig torvblock från jobbet och körde ner till Lindome. Man kan säga att vädret var varierande.
Sol så man svettades ibland men sedan var det som om hela himlen öppnade sig.
Hopplöst. Likadant varje gång vi skall ut i trädgården.

Rundeln innan vi börjar arbeta.


3 av de 5 torvblocken i bilen.                              Linus visar höjden.



Börjar vända jord efter att tömt allt :D


Sen kom regnet :( Vi sökte skydd.


Jag stampar torvblock.                                            Heléne jämnar ut.


Lönnen är planterad och det börjar ta form.            Linus vakar över oss.

Börjar ta form nu.

Nu e de så klart som vi hann.
Lite mer sten skall på och sedan e det mera täckbark som skall på. Va tycks?

Fågelspa.

Linus gillade resultatet.

Idag hände det en hel del oxå. Jag mötte upp Heléne och Linus i kungsbacka för att träffa Helénes kusin Mikaela och hennes lilla mira.
Vi knallade runt massor på kungsmässan och sniffade bebis...mysigt som sjutton :D

Heléne med Mira.

Jag och Mira. (lånad från Helénes blogg)

Mikaela, Linus, jag och Mira

Sedan efter att vi vart där ett tag åkte jag till mamma o pappa skulle ge brorsan en present.
Han fick en Ipig av mig suuuuper söt och cool...han blev glad.
Grävde även upp 2 små pionskott som jag gav till Heléne då hon ej har den färgen.
Sedan åkte ja till henne och gav den. Hon blev super glad :D
Vi 2 och lille Linus tog en promenix....Linus tog dock motorcykeln :D


Såååå glad han e....men inte länge hehe.

Sist men inte minst...ett hus i Lindome som matchar träden med knutarna haha.



Oj höll på att glömma visa världens FULASTE rabatt.

HAHAHAHAHA.

Jaja nu skall jag läsa Heléns blogg. Kram kram



Kommentarer
Helene säger:

oj vad massa fina bilder! Rabatten vart jätte fin men finare kommer den att bli, när den är helt klar. åh vad mysigt det var i kba idag. Massa bebis mys vart det. HAHAHA hade glömt av den "jätte fina" rabatten vi hittade... ;) Kraaam

2010-05-26 | 21:02:19
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback