Tisdag.

Hejsan hejsan.

Idag var jag hos tandläkaren för att ta ut ett "healing bandage" hon lagt i en tand för att döda bakterier.
Sedan lagade hon tanden som vanligt. Gjorde detta igen utan bedövning.
Man kanske e dum i huvudet för ont gör det hehe. Men nu fan hoppas jag det inte blir mer. Peppar, peppar ta i trä säger jag bara.

Men efter jag vart där hade ett sms med en avi från ellos så gick bort till bifrost och hämtade mitt paket.
Detta fanns i det.

Den e såååå snygg jackan.

Sedan vart det två toppar oxå men finner inga bilder på dem. Byxorna jag beställt  kommer först 10maj så lite väntan e det.

Annars så har jag haft supe kul med att tvätta igen hehe. Men men måste göras då våra tvättstuger skall byggas om i flera veckor.

Idag hade jag en myskatt på magen sååå gott när hon kryper upp. ;D Mammas lilla bebis.

Men i morgon skall jag jobba igen. Får se hur låååång Maricas lapp till mig e och om jag blir tvungen att göra de dumma kaktus bordet :D

 

Ne nu skall jag kolla på tv. O tack Heléne för lunchen idag. Mysigt.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback