Seg måndag.

Idag var jag ledig och det e så segt o vara hemma ensam. Inget kul väder heller att gå ut i.
Så blev till att tona håret idag, vika tvätt, diska samt sova på soffan.
Kom på nu på kvällen att jag köpte nya fina solenergi lampor till balkongen i julas, men ej vart tid att ta fram dem.
Men nu.....skall ta och sätta upp dem i morgon.
Mellan tiden jag skall tvätta och gå till tandläkaren usch usch.
Inte kul alls skall jag säga er.

Men idag på eftermiddagen åkte jag in till Göteborg och gick på fik med Heléne och Linus. Hade super mysig.
Efter det åkte jag ut till Ikea och handlade lite tyg. Skall sy mig en vår/sommar väska tänkte jag.
Åkte sedan hem till Heléne såklart för att mysa lite mer. Jocke var ju och mekade.

Heléne hade köpt pärlpalatt kitt hon oxå så vi gjorde den första plattan till hennes första tavla. :D

Här har ni tokiga Linus och mysig Heléne.





Hoppas ni alla gillar min nya ROOOOSA sida :D


Kommentarer
Helene säger:

Ja det var mysigt när vi fikade, tråkigt bara att man inte kan slappna av helt.. Men men det är mysigt iaf. Nu har du allt lurat in mig i pärlplatte träsket! Får se när jag får tid att fortsätta nu bara =0 Kraam

2010-03-22 | 22:04:53
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Emma säger:

JAsså, tandläkaren igen? stackare... puss

2010-03-23 | 14:04:35
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback