Kändis vänner.

Som jag innan skrivit så har jag ju vart model på göterborgs varvet stavgång :D
Sedan vart med i repotage i både vecko revyn och sofis mode.
Nu så har jag även börjat umgås med andra kända människor.
Så här har ni en bild på mig och min nya polare jag skall hänga på stureplan med.



Jag tycker vi är såååå snygga. Speciellt mina arbetskläder.

Iallefall efter jobbet hämtade jag Heléne och så åkte vi hem till dem och åt god middag och fikade.
Mys pys var det.
Men nu kollar jag tv och slappar massor. I morgon e jag ledig men skall nog ta och vika massor med tvätt samt färga håret lite:D
Kram kram kram på er alla söta.



Kommentarer
Emma säger:

Gillar det nya utseendet på bloggen =) Du får hjälpa mig att fixa min någon dag tycker jag. puss

2010-03-22 | 08:41:03
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Linda säger:

Hej Fia!Fin fin blev din blogg.Men mera rosa tycker jag!;o)Vad tror du om puderrosa bakgrund?Kul att se lite bilder på när du frotterar dig med kändisar.

Kram kram

2010-03-22 | 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback