Helg med vårkännslor.

Hej hej.

Jaha Linda inte e det roligt nog på min blogg alltså....hehe....jag som t.om uppdaterade från hotellet i Helsingborg
när vi var där. Tycker det e bra gjort.

Idag har det vart full rulle på jobbet massor med folk. Kul kul för nu är våren äntligen på G.
Jag shoppade loss själv för att göra mig ett litet arrangemang på balkongen.
Har ju inga vårlökar som kommer upp på balkongen.
Så det blev lite Primula, påsk liljor, pensér och lite godis hehe. Men det stannar inne.

Så här mysigt och vårigt har jag det nu.





Sedan ville jag bara visa ett fiint helbord med hortensia....ääälskar dem.


Gillar mitt jobb hehe.


Vill även lägga upp lite mer bilder från förra helgen.
Vi var ju på en super mysig resturang som hade retro kännsla....så tänkte ge er en lite idee hur det såg ut.
Vinyl bar hette det.









På vägen hem hälsade vi på Heléne och Daniel och Linusen...Mysigt...när vi skulle gå ville Linus med oss.


Linus och Ocke.

Såååå söta de är hehe.

Idag kommer Körslaget och det skall bli super najs för bröderna Rogedal skall vara med och jag älskar dem.
Kan tänka mig det blir super kul.

Ne nu skall jag äta middag.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Om detta kommer med nu är det ett mirakel!! Åh vad undebart fint du fick det med alla fina blommor! Jag lovar att jag inte alls är avis på att du jobbar där du gör! Kan ju säga det att jag saknar de!! Åh plutten, ja han ville allt följa med Ocke, snutten. KRAAAAAM

2010-03-20 | 19:57:18
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Linda säger:

Bra jobbat Fia!Nu börjar det likna en blogg igen;o)

Jättefin blev balkongen.Kul att jobba i helgen,äntligen lite kunder.

Kram kram

2010-03-20 | 22:46:51
sebbe säger:

Bröderna Rogedal är sääämst =D

2010-03-21 | 20:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback