Fan va jag e kass på att uppdatera.

Nu e de fan pinsamt igen. Gah att det skall vara så svårt. Men händer inte mycke kul.
Jocke o kompisarna var i fjällen i helgen men jag jobbade så inget för mig.
Men idag fikade jag me Heléne på hennes lunch och sedan åkte till Emma för att tjöta lite.
Så idag har man hållit igång lite.
Satt på balkongen idag i bara en topp o svettades...sååååå skönt.

Tänkte visa en tavla jag gjorde till Heléne som lite extra present efter bröllopet.
Är en pärltavla och är den andra jag gjort.
Den första vart på mig o jocke men har ingen bra bild än så kommer senare.
Men här e iallafall tavlan på mig och Heléne från bröllopet.





Är glad hon gillade den:D
Skall göra en på mig o Tussen oxå :D

Idag så badade jag lite i badkaret och drack lite vin. Skönt faktiskt.
Men blev ej så länge, blir rastös ju hehe...o en tuss som jamar som fan och e tokig när man ligger i badet hehe.

Ne nu skall jag sova lite :D

Kram Kram

Kommentarer
Helene säger:

Åh min underbara vackra, fina tavla! Jag älskar den! Är så underbart fin! Tack än en gång! Du glömde å skriva om mitt jämnfote hoppande ;)

Kraam på dig

2010-03-10 | 21:08:17
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback