Stefan 50år

Nu e kl 03:14 och jag e nyss hem kommen från kalas.
Det var Jockes morbror Stefan som fyllde år. Stort överrasknings kalas. Super trevligt.
God mat och dryck och trevligt folk. Massa dans och sång så nu har jag nästan tappat rösten.
Tyvärr kunde inte min kärlek följa med för han är på en 24h tävling i Borås skogar.
Men tänkte lägga lite bilder så ni får se hur kul det var.


Min snygga marina outfit. :D


De tävlades mot födelsedagsbarnet med olika lekar.


Många olika lekar :D


Födelsedagsbarnet dansar.


Alla dansar :D




Jag och Sebastian i full gång.


De hade lite norska vänner som gav Stefan norska presenter :D


Agneta i moves.

Ne nu skall det sovas....massa...kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback