Sommar o sol o jag har kort tight kjol :D

Hejsan hejsan.
Nu e man inne på sin 6:e arbetsdag så nu e det bara en dag kvar. Sedan ledig en hel dag för att jobba fredag...men sedan då e de helg. Yay.
Var så sjukt mycket i helgen på jobbet så det skall bli skönt.
Hittade igår en trevlig liten överraskning på jobbet i en kruka.


Ett fågelhuvud. Najs. Inte alls faktiskt....speciellt inte när det e en kund som påpekar det och visar en.
Men men sånt händer ju när blommor står ute i plantskolan.

Annars så var jag inne på Rusta idag och provjobbade...Hoppas de gillade mig. Kändes super bra så hoppas på det.
Hade vart sååå kul att jobba men Heléne igen.
Men när jag var där inne såg jag detta hemska.


Måste vara världens fulaste skor, Eller vad säger ni gah var sååååååå hemska hehe.
Men alla kan ju ej ha samma smak. :D Men vissa borde ändra sin.
Köpte mig en physalis idag....alltså en planta så hoppas jag får massor med goda bär/frukter av den.
Jag och Heléne kunde ju inte låta bli att spana på blommor på lunchen:D

Nu på kvällen gick jag och min kärlek en promenad uppe vid rådasjön.
Vi köpte en glass och satte oss på en brygga. Mycket mysigt.
Är skönt att sommaren äntligen e här.
Provade mina nya sandaler nu idag på lilla promenixen de e helt underbara.


Ursäkta mina fult målade naglar dock hehe.Har ju ej vart nåt sandal väder direkt på senaste.


Jocke i solen me en glass.















Ne nu skall jag in på farmville som vanligt och leka lite.

Kram kram


Kommentarer
Emma säger:

Du får gärna titta förbi i helgen. Vi kan ju höras av när det närmar sig =)

2010-06-02 | 07:04:37
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback