Solig dag med Heléne

Idag var jag äntligen ledig. Var så skönt, behövde det efter en lååång vecka me jobb.
Så jag åkte ut till Heléne för att sola. Vi låg på gräset och babblade som alltid.
Drack kaffe, åt bulle och läste se och hör :D
Efter många timmar var det till att hämta Linus på dagis. Vilket inte e lätt. Inte när hans bästa kompis Melvin e kvar.
Vi försökte med allt men det var nästan hopplöst.


Busungarna gömde sig i en stor buske.


Sedan solade vi ännu mera och linus trivdes. Vi sparkade boll och busade.


Gjorde kullerbyttor oxå. :D

Sedan gick vi en promenad med Linusen och köpte glass och bara gottade oss.
Men väl tillbaka bestämde sig ja o Heléne att gräva upp en 2meter lång vild ros i hennes rabbat.
Hon ville bli av med den och jag ville ha den. Aj vilka taggar men efter många om och men fick vi upp den.

Så här ser den nu ut på min balkong.





Resten av balkongen börjar blomma.


Min solstol gämt min chilli och massa pellisar och min fina avdelare med massor av perenner.


Jordgubbarna mmmmm.


Min nya physalis närmast sedan alla andra blommor.


Första fuchian slår ut. Uppdragen från stickling.


Min ena pellis jag odlat upp från stickling oxå.


Min fina bouganvilla. :D

Ne nu skall jag hoppas på att Heléne lägger upp fler bilder från dagen.
Kram kram



Kommentarer
Helene säger:

Åh vad mycket fina bilder från idag! Men du missade ju å lägga upp den bästa bilden av dom alla.. Den med Linus och blommorna ;)

Mysdag idag! Kraam

2010-06-03 | 21:33:51
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Emma säger:

Fint du har gjort det på hemsidan!!

Du får hjälpa mig en dag =)

2010-06-04 | 21:18:55
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback