Ny väska.

Idag har jag varit ledig, så jag har städat lite och sytt en ny sommar väska. Blev riktigt nöjd :D
Nu vill Heléne ha en med så man kanske får sy en till.
Efter jag sytt klart åkte jag till Heléne och fikade lite och väntade in Jocke.
Han skulle hämta mig där för att vi skulle kolla in ett hus i Horred. Eller en gård.
Den var underbar men skall kolla lite små detaljer med kommunen inna vi ger bud.

Här kommer iallafall en bild på väskan.


Hoppas ni gillar den med. Tyget e helt underbart.
Ne nu skall jag sova för det e sent och jag har lagt massa pärlplattor ikväll.
Kram kram


Kommentarer
Emma säger:

Spännande att se vad det blir för motiv. Har fortfarande inte hört något om ögonen så vi kanske får hitta något annat ställe =)

2010-06-23 | 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback