Amigurumi.

Nu e jag klar med min första fina amigurumi. Den första blev i miljarder färger då jag hade för lite garn så den skall vi ej tala om.
Men det tar sin tid att sitta och virka dem då de e smååå delar och pilligt.
Men roligt till tusan. Denna lilla sköldpadda jag nu gjort e till Jocke. Han ville ha den i bilen som en maskot.
Så det blev i jeepens färger...nästa jag gör blir nog rosa :D

Så här ser han ut.


Hoppas ni tycker han e söt...eller hon. Jocke skulle döpa den till Maria. :D

Idag e det min fredag. Jobbat 5dagar nu. Så e ledig i morgon...sköönt.
Skall pilla lite på balkongen o kanske städa lite. Inte lika roligt.
Men jag råkade köpa en växt till härom dagen :D En klematis. Men den kostade bara 39.90 så e inte mycket.
Me tanke på den rosen jag och Heléne grävde upp inte verkar ta sig här.


Super fin e klematisen. Kunde ej motstå den...så här skall den bli när den blir stor.
ROSA!!!!!

Har vart så jäkla kass att uppdatera men blir lätt så när man jobbar massor och har massa i huvudet.
Men nu kom det iallafall lite nytt.
Nu e jag inne på mina 2 sista veckor på Plantagen. E lite tråkigt. Haft ett super gott jobb med massor av underbara personer.
Men man skall ju vidare och nu får jag ju jobba med Heléner igen.. :D JIPPIE!!!!
Hehe Rusta here i come....

Ne nu skall jag börja på nästa sköldpadda :D

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Åh vad söt sköldpaddan vart!! Kan man få beställa en sån? =D Gillade den jätte mycket!! Hmm konstigt att du köpt en rosa klematis.. Det trodde jag aldrig att du skulle göra ;)

Kraaam

2010-06-14 | 21:39:44
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Emma säger:

Har suttit och virkat själv hela kvällen, men ingen sköldpadda denna gången. =) Jättesöta ögon du hade gjort!

Vi ses i veckan =) puss

2010-06-14 | 22:32:15
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback