Trädgården i tipp topp.

Idag har jag vart ute lite i min trädgård. (balkong) och fixat lite. Städat planterat ner den fina eucalyptus plantan jag fick av Heléne igår samt klippt ner lite och rensat ogräs.
Tänkte dela med mig av min lilla täppa som jag älskar.


Åt ena hållet. Sett från matplatsen.


Andra hållet :D


I min lilla sol/lounge stol sitter jag vid mina chilli plantor samt en physalis och en av mina krusbär.


Min lilla olivbuske jag fick av plantagen när jag slutade där.


Jordgubbarna frodas just nu :D


Första chillin har kommit :D


Min fina dyra ros candystripe har fått knoppar jag e sååå nyfiken...köpte ju den i våras.
Hoppas den blir lika fin som på bilderna jag sett. Om ni ej minns bilden så kommer den här. Så här skall den se ut när den blommar.




Sist men inte minst.....jag shoppade lite i går. Det bästa av allt var dessa skorna :D Fan va jag älsakr dem.
Köpte nästan ett par till men höll mig ifrån det.



Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback