Semester etapp 1

Vi började semestern med att packa allt vi hade inklusive Tussen. Men henne lämnade vi hos min bror.
Sedan bar det av norr ut. Mot värmland.
Första stoppet var i Mo utanför  Åmål där min kusin och hennes man samt 3 barn bor.
Vi grillade gott drack vin och hade det skönt. Åkte även ut till en sjö och badade.
Otroligt mysigt.

Senare bar det av upp till min stuga i Jonsbyn norr om Molkom.
Super mysigt att bara komma iväg. Första dagen där uppe åkte vi upp till ett stort skjutfält militären har i skogen.
Upp med Jeepen och leka på små vägar.
Jocke måste ju bara testa de minsta vägar som ej e vägar. Där vi höll på att fastna :D







Senare på kvällen var vi ute och fiskade. Jag fick en fin aborre. Har bild på den i Jockes telefon så den kommer senare.

Vi begav oss helt fel dag in till Karlstad för att strosa då vi hamnade i det längsta åskskurar jag sett hehe.
Vi satt på en uteservering vid torget i Karlstad och spöregnade gjorde det nog i 45min. Så vi var fast. Men mysigt var det.


Jocke utanför bion i Karlstad.


Fika i regnet.


Bara lite regn.

Ja just det....haha var tvungen att ta bild på dessa skyltdockor då de e hysteriskt roliga.



Utöver dett så tog vi det lugnt och bara slappade..mysigt.

Kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback