Övervuxen balkong.

Jag behöver en större balkong eller en trädgård....Har svämmat över en del nu under semestern.
Min underbara ros har slagit ut och doftar helt underbart.
Vill bara dela med mig av lite bilder.


Lite mer än halva balkongen :D


Rosen :D


En lilja har gott loss totalt. Tyvärr har de andra lökarna i krukan tagit lite stryk av denna hehe. De e så små men men kan komma nästa år.


Blandade blomster hörnan.



Myshörnan med ätbara godsaker.                             Ex en Physalis på G.


Min rosa bifftomat planta e biffig. Enorm nu :D och tomater kommer det :D

Sedan e det ju så att Heléne har smittat mig med Pelargon sjukan. Så har ju några nu.
Tänkte visa de finaste jag har.









Sen lite blandat vanligt och roligt.



Japp jag älskar blommor. :D

Ne mer än detta blir det ej nu :D Ses igen snart.

Kram kram




Kommentarer
Helene säger:

Å jag som skulle komma på oväntat besök kaffe idag å inspektera din balkong, men då är du inte hemma =(

Hoppas jag får se den snart iaf!! Kraam

2010-07-16 | 20:16:50
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Emma säger:

Verkligen jättevacker ros! Vi får ta vår filmkväll någon dag =). kram

2010-07-17 | 16:21:44
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback