Naturhistoriska.

Idag åkte jag och Heléne och Linus till Naturhistoriska. Vi visste ju inte hur Linus skulle tycka det var. I början bland fjärilarna var han la så där intresserad men snart var det vi som fick springa efter honom då han fann en massa roligt.
Tog en massa bilder underdagen då det var underbart att se han så chockad och intresserad.


Linus första riktiga reaktion hehe.


En stoor hummer.


Munnen stor som sjutton på honom hehe.


Jag och Linus kollar på snäckor.


Linus kollar krabba.


Vi springer på museet :D


Mycket att titta på.


Blä säger Heléne...Linus i bakgrunden kan ej sluta peka på saker.


Uppstoppade djur.




Klappa mink.


Vi tittar på en giraff.


Leee sa Heléne så jag log. :D


Fråga mig inte hehe.

Sedan åkte vi hem till Heléne som vanligt och tjötade och fixade. Gjorde mer på deras bröllopsalbum. Vi åt lite och hade mysigt. Vi insåg också att Daniel behövde klippas.



Ne nu skall jag kolla tv.
Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Mysig dag vi haft idag! Var kul att se Linus springa fram och tillbaka och peka och gapa. Mmm Daniel behöver verkligen klippas......

Kraaam på dig

2010-07-17 | 22:20:27
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback