Mys dag med Heléne.

Blev en lite mysdag eller kväll med Heléne och Linus idag då de åker bort i morgon en hel vecka.
Jag kunde inte vara där så länge då jag har feber och infflamerat öga och skit.
Men vi tog lite bilder som blev super mysiga.


Alla 3 :D


Linus myser med alla tjejer.


Massa mys.

Gav Heléne en present idag som jag gjort :D

Hon blev jätte glad:D

 

I veckan var jag, Heléne, Linus och Daniel och åt glass och åkte ner till Helénes pappas stuga i Askim. Super mysigt.

 

 

Plockar vinbär :D

 

Bad i kalla havet :D

I går var jag och Jocke ute på Gyllene Prag och åt lunch mumma. Sommar mys.

 

 

Ne nu skall jag kolla klart filmen och sedan sova då jag har feber och skall jobba imorgon. :D

 

Kram kram

 

 


Kommentarer
Emma säger:

Jättefina bilder gumman =)

2010-07-24 | 09:52:06
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Helene säger:

Massa fina bilder! Hade jätte mysigt i går kväll! Tack för sköldis! Jääääte söt är hon. En vecka kommer att gå fort. Nä nu måste jag börja packa då vi åker om tre timmar. KRAAAAM

2010-07-24 | 10:03:41
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback