Lotta på Liseberg.

Igår var jag och Heléne på Liseberg för att gå på allsång. Det var super mysigt. Vi var ett litet gäng.
Bla var Daniels kusin med och hennes lille Oskar. En super söt liten bebis.
Så vi myste massa med honom oxå. Efteråt så spelade vi lite på hjulen men vann inget.
Men det var mysigt iallafall :D
Idag så lagade jag bilen. Fick hjälp av Jocke oxå.
Men gjorde halva jobbet faktiskt. Bytte tändkablar hoppas det var det som var problemet.
Nu går den som smort men vågar ej lita på det hehe.
Gick ju så bra med tändstiften ju. :D
Här kommer lite bilder från Lotta på Liseberg.


På väg in på Lise.                             Vi satt längst bak men hade iallafall sittplatser.


Skrattar med Heléne.                                      Spanar in the boobs.


Sjunger med.                                                       Glad.


Spela bingo e roligt.

Kram kram på er alla.


Kommentarer
Helene säger:

Åh vilka mysiga bilder det vart! Snor några till min blogg sen =D Hade dunder mysigt jag med, synd att vi inte vann något men det får vi göra nästa gång istället! Kraam

2010-07-07 | 08:16:01
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
anna o säger:



trevligt att träffa dig fia :)

Jätte härliga bilder!!

Min sambo skrattade när han såg bilderna och sa:

Se där, det va allt synd om honom. Kinderna är ju helt intryckta...

hoppas tröstpriset smakade toppen ;-)

kramar

2010-07-08 | 13:44:41
Bloggadress: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback