En pyssel dag.

Idag har jag vart ledig. Har börjat kurera mig från min helvetes förkylning.
Är lite svag än och hostig men det släpper nog det med. Jobbigast e att jag har allmän ångest inför jobbet i morgon.
Ibland blir det ju så. Hela dagen har vart tung. Kännt mig stressad, knaprat novalucol då magen sagt ifrån, kännt mig illamående och skit. Inte alls kul men förhoppningsvis försvinner det till i morgon.

Idag har jag annars pysslat en del. Gjort min först egen designade virkade blomma. Skall bli nyckelringar av dem.
Kommer nog bli en hel del olika sorter :D

 

Idag har jag även skapat min egna blomsterspalje. Blev grymt nöjd. Tog ett tag men e underbar nu :D Jag e smart ibland. :D

 

Krukan köpte jag på plantagen på rean. Är grymt nöjd för den e såååå fin. Funderar på att handla flera.

Ne nu skall jag göra fler stickade blommor. Kram kram alla.

 


Kommentarer
Sophie säger:

Shit, blev ju asa bra ju!! :) Krya på dig! <3

2010-08-02 | 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback