Amigurumi del 2

Yay äntligen kom mina säkerhetsögon jag beställt till mina små virkade vänner. Så nu äntligenkan jag börja sätta ihop dem.
Blev idag klar med min lilla flicka. Blev riktigt nöjd.
Vad tycker ni?





Skall nog klippa till hennes hår lite :D. Men snart skall jag sätta ihop de andra jag gjort. Alla har blivit legande för jag väntat på mina ögon.

Dessa olika köpte jag. Massa söta :D

Idag gav Tussen mig ett trevligt uppvaknande. :D


God morgon hehe...
Ne nu blir det tomt här ett tag. Skall på semester. Börjar idag och iallaflal 10 dagar framåt.
Kram kram


Kommentarer
Emma säger:

Söt hon blev =)

2010-07-11 | 21:32:22
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback