Vinter mys.

Haft två kanon dagar med Heléne, alla dagar med henne e mys men nu har det varit extra :D
Igår så var vi ute och lekte i snön med Linus. Åkte pulka och snowracer.
Vi höll på som 2 barn hehe.
Sedan gick vi och matade ankorna/änderna nere vid Lindome ån.
De var såååå många och helt tokigt tama. Försökte äta upp oss.
Efter detta så gick vi en promenad runt om i Lindome me Linus på släp på snowracern.
Var skönt att komma ut och gå lite.

Sedan idag började jag med att hämta Heléne och Linus på Mölndals station för att åka upp till Östra
igen för Linus skulle på Ögonundersökning.
Allt såg bra ut så det var skönt.

Sedan bar det av till Allum för o spana men hitta inget kul. Så åkte vidare till Kållered för utförsäljning
på sport outleten där.
Jag hitta en skit snygg rosa skidjacka för 150kr och ett par Diesel shorts/byxshorts för 50kr och ett skärpå för 25kr
Kanon shopping.
Sedan åkte vi hem till Heléne och drack kaffe och åt en macka för att ge oss ut på lek i snön igen.
Pulka och snowracer...gick la så där.
Heléne och jag paja pulkan och välte och tok skratta hel tiden.
Sen blev det en promenad igen men nu bara jag och Heléne. Skönt som fan.

Men nu e jag ner bäddad i soffan och myser hemma.
Här e lite bilder.


På väg ut igår.


Vi åkte snowracer.


Heléne blir uppäten.


Både jag o Linus ser skeptiska ut.


Aj han äter mig.


Heléne e en igänget :D


Kram kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback