Universeum.

Idag var jag hälsade på Heléne och Linus. Han fick först sin julklapp lite sent. Men han blev glad.
Han började slita upp paketet som var lika högt som han själv nästan.
Ur kom det en käpphäst som gnäggar och galloperar om man trycker på örat.
Han hoppade runt massor med den med ett leende på läpparna.




Lyckan e stooor.

Sedan åkte vi alla 3 till Grafitti cafe i K-center och käkade mat för att bege oss till Universeum.
Tyvärr tog jag ej så mycket bilder för mitt batteri i kameran var slut sedan jul och nyår men fick några.
Kommer komma fler sedan när jag får av Heléne för hon tog masssssor.


Heléne och Linus.


Maneterna :D

Kram kram fler bilder kommer eller så får ni klicka in på Helénes blogg :D


Här kommer mer bilder som jag snott från Heléne.

Här e vi i bilen påväg in till stan.


Jag och Linus kollar fiskar.


Jag och Linus kollar ormar.


En cooool fågel.


Jag ser pimpinett ut :D


Heléne och Linus i tropikerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback