Ledig dag idag.

Idag har vart min lediga dag. Mys pys. Började med att sova ut ordentligt.
Sedan gå upp och äta frukost.
Sen begav det av till solariet. Det e allt skönt. Bättra på fräknarna lite.
Efter det åkte jag och kollade runt i affärer lite.
Hittade min dröm hårtork. Letat så länge efter den i sverige.
Fanns inna bara att få från Usa. O orka med det.
Men nu har jag köpt den och har precis testat den efter duschen.
OMG kanon.
Det bra med den e att den torkar håret samt lockar det.
Nu har jag ej kört det hel torrt. Men ändå kanon resultat.



Så här ser den ut.



Annars tänkte jag bara lägga upp en bild från förra helgen vi partade lite.
Jag har mitt nya linne och lite kvar av hårfärgen jag e så där nöjd med.
För brunt tycker jag men men.



Ne nu skall jag chatta med Heléne och farma lite :D

Kram kram

Kommentarer
Emma säger:

Är riktigt sugen på den fönen =) men får vänta tills jag har jobb först iallafall. Vart hittade du den? kram

2010-02-16 | 09:40:49
ia säger:

Köpt på Media markt :D

2010-02-16 | 20:07:42
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/
Emma säger:

Tack =) bra att veta.

2010-02-18 | 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback