Dagens uppdatering.

Idag har jag varit ledig. Jobbar ju helgen som kommer nu.
Så idag har jag hunnit med en del ändå.
Först gick jag och solade på gymet. Mycket mysigt. Efter det gav jag mig ut till Tagene och hälsade på
Linda på Plantagen där. Var mysigt att se henne igen saknar henne massor.
Sedan bar det av hemmåt för att tvätta. Kanske inte kul men behövligt.

Sedan kommer det bästa. Jag åkte ut till Helénes mamma och hälsade på Linus.
Var underbart att se han igen. Han var sååå glad och hoppade och sträckte sig upp och sa..bära bära bära.
Massa kramar och pussar blev det. Kan tänka mig hur det blir i morgon när han träffar mamma och pappa.

Nu har jag och min kärlek kollat på en film som heter 2012 och den var grymt bra.

Här kommer några bilder från jobbet.
Ni som vet hur det sett ut på vårt jobb vet oxå hur fint det blev.
Jag städade nämligen vårt hörn där vi göra dekorationer och buketter. Såg ut som fan och var ej städat på lääänge.
Allt för mycket damm och skit.
Slutresultatet blev.







Nana nu skall vi sova.
Kram kram


Kommentarer
linda_ säger:

Fin fint Fia!

Ansiktslyftning på snittdisken,ler.

Så kul att se dig igår!Tack för julklappen,använt den redan som du sett haha!



Kramkram

2010-01-22 | 12:28:18
Linda säger:

Fin fint Fia!

Ansiktslyftning på snittdisken,ler.

Så kul att se dig igår!Tack för julklappen,använt den redan som du sett haha!



Kramkram

2010-01-22 | 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback