Blommor, Linus, snö, Heléne mm mm.

Ja som vanligt har man ej uppdaterat på en vecka. Men känns ofta väldigt onödigt när det kanske e 2 personer i hela världen som läser detta och den ena är i Karibien just nu.
Så segt att skriva för ingen :D

Iallafall den senaste veckan har jag jobbat och haft det segt eftersom Heléne o Daniel e på bröllopsresa.
De åkte i tisdags men i måndags fick jag lite Heléne och Linus tid.
Jag passade Linus på Frölunda då Heléne kunde jobba lite.
Så jag och lill killen började med en fika. Väldans vad snälla folk e när man har "barn".
Beställde och fick maten men de tog inte kort så jag frågade om närmsta bankomat. Men helt plötsligt så
var hon så snäll och sa att ne ne ät upp först så kan du ta ut pengar efter.
Aldrig att hon vart så snäll annars. Aldrig som jag har mäskt någonsin när  man e ute på stan iallafall.


Efter en stund påFrölunda märkte jag att han ej blev trött vilket han borde då han ej sovit något så jag frågade om han vill hälsa på Jocke.
JAAAA Ocke svarade Linus. Så vi knatade ut i snön och hälsade på Jocke. Både han och Linus blev super glada.
Sedan knallade vi tillbaka ut i snön. Han höll på att somna men nej. :D
Heléne kom förbi när hon var klar så gick vi runt och shoppade lite och fikade igen.
Sedan somnade sötnosen och vi åkte hem till dem.

Nu i helgen har jag vart i Särö och Kullavik för att hälsa på föräldrarna samt hjälpa till på handbollsklubben lite.
Så i lördags stod jag i hallen och sålde lotter under Handboll i 3:an och 4:an som de har varje år.
Faktiskt riktigt roligt.

Tänkte lägga upp lite bilder från jobbet som jag tagit på roliga saker.


Fick göra en rolig dekoration i en kunds gigantiska martini glas.




Till nyår var vi hos våra vänner Tommie och Veronica så jag gjorde ett
nyårsarrangemang till dem.



Våra söta nya snitt CC-vagnar e en tredjedel av de vanliga. Smidiga och söta.



Någonting växer på min balkong. Hmmm vad är det?


Ne nu skall jag slappa och hoppas att ni 2 som läser denna blogg blir glada :D

Kram kram

Kommentarer
Emma säger:

Svårt att beskriva vad glad jag blev nu ler

2010-01-20 | 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback