Snöig, ledig dag

Hej hej.
Idag var jag ledig. Skönt med det emellanåt. Så jag städade lägenheten. Skönt eller hur hehe.
Sedan bar det av till gymmet för att sola lite. Skönt som fan faktiskt. Så nu är jag prickig som fan.


Efter detta åkte jag till Heléne och stekte havrepankakor till oss och Linus. Var suuuper gott.
Lite kaffe slank ner oxå.
Jag lyckade få ut Heléne på en lååååång promenad oxå. Skulle visa henne vart ett hus låg som vi skall kolla på,
men det var mycket längre att gå än med bilen hehe. Vi var ute sååå länge och gick i snöstormen.
Men en skön promenix blev det.



När vi väl var hemma kollade vi in lite mer bilder från H & D:s bröllop.

Så nu ligger jag o slappar hemma och ser på snön som flyger omkring ute.

Kram kram



Kommentarer
Helene säger:

Ja man kan allt kalla det för snöstorm! Mend et var ju riktigt mysigt fram tills det att jag höll på att stuka foten då vi var påväg att trilla ner i det snö fyllda diket ;)

2010-02-18 | 20:56:43
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback