Dålig uppdatering.

Jo jag vet att jag e dålig på att uppdatera. Men känns så meningslöst o göra det ibland...händer inte mycke nytt o så spännande liv har man ju inte.
Mest jobb jobb jobb. O lite lek oxå.

I lördags var jag och Kärleken på resturang och åt 10 rätters....vart så otroligt gott och trevligt.
Var en sådan upplevelse. Vi satt i 4 timmar hehe.
Suuuuper god mat. Tack Erik. (kocken)
Sedan vart kl halv 1 och vi begav oss hem för jag skulle ju självklart jobba på söndagen :D

På Söndag skall vi kolla på ett hus i Lindome. Skall bli kul för det e såååå kanon för oss.
SÅ alla får hålla tummarna för oss..

Ne nu skall lekas på facebook lite o ta ett glas vin och bara slappa.
Jobbar ju heldag i morgon oxå:D

Kram kram

Kommentarer
Emma säger:

Håller tummarna!!! Gud vad spännande med husjakt. Vi får höras av i helgen och bestämma en dag i nästa vecka att ses. Vi kan väl höras på söndag kväll =) puss

2010-02-18 | 12:42:51
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback