Blommor, björnar, Heléne, jobb och massa mys.

Nu var det jobb helg igen men e helt ok att jobba helg. Man slutar alltid senast 17 och det e kul folk på helgen.
Idag var en del att göra men det gör att tiden går.
På senaste har jag jobbat och shoppat tror ja hehe.
Men har hunnit med massor med mys med både Heléne och med min Kärlek.

Tänkte visa lite bilder som alltid.
När Heléne kom tillbaka från sin smekmånad hade hon med ett otroligt fint armband till mig. Gjort av kokosnöt.
Såååå läckert. Har det på mig varje dag. Hon har ett likadant :D



Härom dagen fick jag ett nytt garderobsystem. Testade och sätta upp några delar då vi ej får plats med så mycket just nu. Bättre sedan i huset.
Men satte iallafall upp lite och fixade upp våra party kläder :D



I torsdags gjorde jag och Heléne en sorgdekoration till en bekants sons begravning. Vi gjorde en björn i oasis av de vi handlade på hallarna i måndags.
Så här gullig blev han tillslut efter måååånga timmar :D



Skall nu slappa i soffan och sedan sova...skall ju jobba i morgon oxå :D

Kram kram


Kommentarer
Emma säger:

Huset? Har jag missat något? kram

2010-02-11 | 13:21:29
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
ia säger:

Ne..inte hittat något hus än men vi går ju på massa visningar så snart kanske.

2010-02-11 | 15:13:33
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/
Emma säger:

=)

2010-02-12 | 10:03:11
Linda säger:

Hej Fia!

Snart dags för en uppdatering?;o)Du tappar ju bloggläsare.....

Kram kram

2010-02-12 | 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback