Bilen e fri.

Skrev ett lite argt brev till områdeschefen ang min bil o voila idag var det bra. Kunde nu få in och ut bilen:D
Men var extra fint hos mig...min granne mitt emot hade behövt lite oxå men han fick inge plogat hehe.

Idag vart jag och Heléne och Linus ute med Helénes pappa vid hans stuga och fikade lite.
Massa snö vart det. Men mysigt som sjutton.

I helgen köpte jag mina första pelargonier någonsin. O för ni som känner mig vet ni att jag tycker det e en kärring blomma hehe.
Men nu har jag dem själv haha


Fireworks Pink


Veriegated lotusland

Köpte även lite olika fuchsior ju


gillian althea


Pink march mallow


tausendshöne


Micke Mausing


Claudia


Blue angel

Ja just det....vi skall buda på ett hus:D:D så hoppas hoppas.

Kram kram


Kommentarer
Emma säger:

håller tummarna för huset

2010-02-22 | 21:47:02
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Linda säger:

Grattis och välkommen då till Kärringklubben (vi som älskar Pelargoner)Fia:o) Håller tummarna för huset.

Kram kram

2010-02-23 | 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback