Annorlunda dag.

Började med att jag var sen till jobbet pga alla snö för vi fick dra loss en bil på parkeringen.
Sedan så vart det en helt vanlig dag på jobbet fast lite och göra.
Inte mycket folk men mycket snö. Samt det regnar i kallhuset. För snön som ligger på taket droppar in.
Så vi har istappar från våra grillar.





När jag kom hem och skulle ut till bilen. (Gick hem från jobbet blev ju körd dit) så kunde man knappt hitta den
se här hur JÄVLA idiotiska människor det finns.
Fan inte sant.




Någon som har en lösning. För jag e förbannad så in i helvete.

Ne nu skall jag kurera mig. Har ont i halsen, huvudet, hostar o e trött.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Fy fan vilka idioter!! Ring ner dom på måndag!! Kan hjälpa dig om du vill ;)

2010-02-20 | 22:50:33
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
linda säger:

Shit!Vilka superidioter!!Bra tips av Helene.Tills dess förtjänar de dock inte din energi.Du förtjänar istället massor av mumsig choklad och att vara nerbäddad i soffan framför tvn.Puss o.kraam

2010-02-21 | 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback