Snart en bondgårds blogg

Nu är det nära. Snart lär det bara bli bilder och skriverier om djur och natur :D
Risken finns att jag blir en riktig bondläpp. Men inte än.
Idag har jag skördat de första chillifukterna. Underbara och starka som fan.



Har även lite bilder på min stackars fot. Ja svullnaden e nere men den gör ont som fan än och har ändrat färg rejält hehe.


Snyggt eller hur haha.
Jag har nu packat 12 flyttlådor. Skall packa mååånga fler. Är så spännande att flytta :D
Men långt är det..

Nu skall jag ner i tvättstugan mycke att tvätta...skönt att packa ner rena saker.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Ja du kommer bli en riktig bonne kärring ;D Ja nu går det undan, så snart flyttar ni. Längtar tills nästa sommar då Jocke ska ha Linus på sommarläger =D hehe

Kraam

2010-08-22 | 20:55:06
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback