Sivedens blommor.

Igår efterjobbet åkte jag till Kållered då min vän Tina har öppnat en underbart fin blomsteraffär.
Den ligger i Kålleredscentrum jämte videoaffären.
Den heter nu Sivedens blommor och jag kan varmt rekomendera henne. Hon har gröna fingrar och ett hjärta fullt av kreativitet och kunskap.
Hon är faktiskt den som lärt upp mig :D
Jag handlade iallafall 3 rosa/fushia rosor och lite brudslöja till min kille :D

Efter detta åkte jag och hämtade Jocke på jobbet sedan åkte vi och hämtade bildelarna till min bil som kommit. Blev sen en tripp att hämta brorsan oxå.
Vi åkte alla ner till Kullavik där vi fick ny grillade hemlagade hamburgare.
Sedan vart det att börja meka. Hjullagret skulle byta först.
Efter X antal timmar och regn och skit gav vi upp. Halvvägs men sitter som fan.
Nu skall vi bara få energi att ta tag i det igen och få bytt den och sedan byta bromsoket på samma sida.
Sedan går bilen igen Yay.
Skönt då vi inte har någon bil eftersom Jockes står på en verkstad den med.

Idag har jag vart ledig...såååå skönt. Så har tvättat lite och packat lite och slappat.

Ända fram till kvällen då vi åkte till Jockes Morbror Stefan och hans Agneta. En stor middag för halva släkten :D
Var super god mat och sällskap.
Alltid lika trevligt att komma dit. Det klagades lite på mitt och Agnetas tjöt men vi trivs ihop :D
Eller iallafall jag med henne.
Glömde visst mitt rosa paraply hos dem så om ni läser detta SLÄNG DET INTE :D
Helt nytt hehe.

Just det ja ....fick testa brorsans minimoto i går Faan va den går...Har en film med mig körandes som jag skall lägga upp senare så fort Jocke har skickat över den. :D

Ne nu skall jag soooova. Skall ju vara ledig i morgon med och då vill man vara pigg och glad.
Kram kram


Kommentarer
tina säger:

tack för dom gulliga orden kom snart o hälsa på igen;)

2010-08-30 | 14:39:50
Tessan säger:

Fin blogg!! :)

2010-08-30 | 14:59:06
Bloggadress: http://tessanaslin.blogg.se/
Maja säger:

fina blommor på sidan:)

2010-08-30 | 14:59:42
Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback