Middag med goda vänner.

Igår på dagen fixade Jocke och Mattias min lilla Muuu så nu har vi äntligen en bil iallfall. Känns skönt och kunna ta sig runt lite igen.
När vi väl kom hem vid 5-6 snåret efter 4timmars mek så skulle vi göra oss i ordning för att åka till Kungsbacka.
Vi skulle på middag på Tio pepe där med Anna, Philip, Karin och Mackan.

Kan säga att maten var väldigt simpel och plain tyvärr. Min fisk var nog den som var bäst.
Efter middagen så satte vi oss i piano baren och lyssnade och önskade låtar. Både pianisten och hans vän som var sångare var grymma. Men efter ett tag kom en massa vänner till dem och stammisar och allt bara spårade ut.
Men vi hade en super trevlig kväll iallafall.
Med mat och dryck.

Efter middagen kom även Tommie och Veronica förbi så det var super trevligt då vi alla var samlade.
Här kommer lite bilder från kvällen.

Jag i trapphuset innan utgång.

Anna,Mackan och Jocke.

Glad Anna.

En glad Karin och en arg Philip :D

Min 400g röspätta.

Kram kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback