Lång vecka med skador och skit.

Förlåt att jag ej uppdaterat på ett tag men har jobbat typ varje dag och haft saker för mig.
Men i lördags pajja min bil igen. En broms har fastnat så nu står den i Kullavik. Så fick ta cykeln till jobbet i söndags.
Gick bra men vart jobbigt. Men när jag skulle pumpa den efter jobbet så gick ventilen sönder för slangen i var så gammal och torr. Så hade punka.
Jocke fick då hämta mig. Tur eller hur. :(
Sedan idag så sträckte jag mig i skulderbladet så det hugger som fan när jag andas. Kände att dagen var ju super najs, Not.
Men va hände inte sedan jo jag springer in i en kant med min fotknöl och på en 5sec har den svullnat upp till en golfboll.
Gjorde skit ont så fick sätta mig i duschen på jobbet och kyla den.
Chefen skrattade åt min fot då jag låg yr på golvet hehe. Han tyckte den såg super rolig ut och det gjorde den ju.
Men gör lite ont.


I morgon skall vi göra besikning på huset. Skall bli spännande att se det igen. Skall ta bilder till er oxå.

Ne nu skall jag fortstätta surfa runt.

Kram kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback