Kalas.

Idag efter jobbet åkte jag på 3års kalas. Mycket mysigt. Lille Linus har fyllt år. Massa god tårta och fika och massa tjöt. Fick även träffa Helénes nya syster dotter som e 1 vecka...



Lilla Cornelia. Fick hålla henne tom :D
Bilder har jag inga då alla jag tog vart med Helénes kamera så vi får vänta på dem.



Men kan visa en bild på Linus present. Han dissade den eftersom den bara kom i en låda och han inte förstod alls. Hehe hoppas det blir bättre när Daniel satt upp den.


Hoppas han gillar den. Ne nu skall jag slappa lite. Vart en Låååång dag.
Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Tack för att du kom på kalaset! Visst är det underbart med mini bebisar =) Linus gillar sin "gunga" jätte mycket och har suttit i den flera ggr idag, undra om man ska våga sig på att testa den.. hehe.. Kraam

2010-08-07 | 18:47:49
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback