Hus?!?!

Jaha idag hände en stor sak. Mäklaren ringde och sa att vi vunnit budet på gården. Så nu e det bara att göra en besiktning och hoppas på det bästa.
Hoppas inget e fel. Så snart e vi nog bönder. :D
Så jag e lite nervös stressad och liknande :D

Idag annars har jag tagit det lugnt. Vart och lunchat med Heléne bla och kollat lite i affärer.
Sedan så sydde jag lite kuddöverdrag.

FÖRE!                                                                EFTER!



Jag e nöjd som fan :D

Iallafall sen när Jocke kom hem åkte vi o köpte skumpa och beställde mat på O´lerys.
Tog med oss hem och firade.
Nu sitter vi och dricker skumpa och undrar vad vi gjort hehe.
Spännande spännande.

Ne nu skall jag slappa och läsa inredningstidningar.

Kram kram


Kommentarer
Emma säger:

Är så glad för er skull =). Ska bli spännande att se.

2010-08-16 | 06:41:48
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback