En dag på Liseberg.

Idag var jag, Heléne och Linus på Liseberg. Det var riktigt fint väder och vi var inte de ända som hade samma idee.
Så vi trängdes med massor av människor men skit samma. E trevligt så länge man inte skall åka massor och stå i kö.
Vi började med att spela lite och kolla i lite butiker. Men vi blev snabbt hungriga och begav oss till Burger King.
Fick i oss massa mat för att få energi till att spela mer.

Maaaaat.

Efter maten gick vi o spelade mer och oj vad hände vann jag 2 påsar chips och sedan Heléne 1 påse. Linus var glad.

 

 

Väl i farten vann vi även en massa leksaker till Linus så han vart glad. Jag och Heléne tjötade på så gott det gick.

 

Och vad hände då. Jo jag vann STJÄRN vinst på Ahlgrens bilar. Wiiii en rosa väska full av godis :D

Tillsammans med den begav vi oss till sagoslottet som vi alla 3 åkte. Var mysigt men den gick så fort att man ej hann se nåt. De måste ha ökat tempot på den.

Heléne vann oxå en stjärnvinst men på Center hjulet. Mummmmma.

Kommer nog mer bilder sedan då Heléne tog en del med sin telefon.

 

Tänkte oxå visa min andra blomster nyckelring jag gjort. Vad tycker ni?

 

Nu skall nanas...jobbar 7 i morgon. Kram kram

 


Kommentarer
Helene säger:

Tack för en jätte mysig dag! Det var på tiden att vi fick vinna lite vi med. Va vi kommer vara trötta på bilar och center =S Jag gillar blomman mycket!! Vill haaaaa!

Kraaam

2010-08-02 | 22:08:46
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback