Världens skönaste dag.

Idag har vart helt otrolig. Begav mig av till Heléne redan strax efter 10. Köpte med mig lite piggelin för senare bruk. Vi startade med att surfa runt och leta växter att köpa på nätet. Massa fint hittade vi. Man vill ha sååå mycket men har så lite plats.
När kl närmade sig 12 gick vi ut och promenerade i hopp om och få Linus trött så han kunde somna. Men men han sprang bara av sig massor.
Vi hittade en lekplats som vi alla 3 hade super kul på.


Gunga är roligt.                                                     Men helt plötsligt vill man ner.


Detta är roligt oxå. Tycker jag med.

Ja det var sååå skönt att vi hade klänning på oss.
Men men Linus somnade ej så vi gick och köpte lite fika och gick hem. Där gjorde vi lite lunch att äta och märkte att monstret började bli trött så vi begav oss ut på promenad nr 2 me Linus i vagnen.
Upp till ica och handla och han somnade. Yay.

Väl hemma blev det kaffe, bulle, kaka och massa solande. Vi satt i flera timmar i bara bikiniöverdel och gottade oss.
Heléne blev brun och jag blev prickig.
Så skönt att känna sommar känsla. Var helt underbart att bara vara och sitta i solen så.

Men tillslut blev det eftermiddag och jag begav mig hem eftersom Heléne skulle ha besök.
Glömde häromdagen skriva att vi hade roligt besök inne på jobbet.


Vad e det som sitter på axeln?

Ha det super nu alla söta.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback