Vacker solig vårdag.

Dagen började tidigt. Kl 6 var vi uppe. Skulle köra kärleken till tåget. Han skall hålla kurs i Katrineholm.
Så det var ju bara att gå upp. Sedan kom jag hem och käkade lite frukost.
Tvättade mina sommar tygskor så de e redo för säsongen.
Men sedan råkade jag somna om lite hehe. Men det fick jag tycker jag.
När jag väl vaknat igen vid halv 10 eller så, gick jag ut i bikini topp och solade på balkongen. Så sjukt skönt där idag.
Svettades. Så nu e jag en prickikorv. :D
Fick lite besök på balkongen faktiskt.



Först till Narcissen.

Sedan leta sig upp på Primulan.

Sist in i Carlton hehe. Han levde loppan. Men va lite seg och groggy än.

Har nu bestämt mig vad jag skall ha i min stora kruka på balkongen. Skall beställa den mest underbara annorlunda vackra rosen någonsin.
Candy stripe heter den och ser ut så här.


Helt underbar eller hur. Kan inte sluta titta på den.

Men nu skall jag ner och plocka fram cykeln ur frodet. Skall faktiskt cykla till jobbet. Nu e de dags faktiskt.

Kram kram på er alla.



Kommentarer
Emma säger:

Jättefina rosor. puss

2010-04-14 | 09:19:15
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback