Nyheter i massor.

Oj oj oj en hel vecka har gått vart tog den vägen igentligen. Hänt massor massor.
Denna vecka hade jag shorts premiere på jobbet för nu e det fan sommar snart.
Blir ju ganska varmt inne i ett växthus.
Ni som jobbat på Plantagen vet hur varmt det kan bli. Men e ju helt underbart med denna sooool.


Super snyggt eller hur hehe. Nu e det som sagt sommar på gång. Massor med fjärilar och humlor inne som ute.


Ser ni den?

Annars i veckan har man vart lite på stan och härjat för att hitta ett par byxor som jag funnit. Men slut i den färg jag vill ha i hela stan men men kommer nog in igen.
I går gick jag och Heléne och Linus på Baby och Barn mässan.
Var roligt roligt. Plockade på oss massa roliga saker. 26par blöjor, 3 paket våtservetter samt 4 nappar hehe.
Måste ju få något för pengarna de kostar att gå in.
Linus hittade en super söt och STOR Puh.


Sedan på kvällen åkte jag till Anna nere i Onsala för alla tjejerna skulle dit och kolla på filmen från hennes Möhippa. Oj oj oj vad vi skrattade. Såg inte kloka ut ju.
Men var god mat och gott sällskap.


Jag posear i nya klänningen hehe.

Idag var jag och Jocke ute och fin åkte ner till Kullavik. Stannade till vid killingholmen där pappa fixar med båten.
Satt på bryggan och åt glass....underbart.







Ja just det. Satte upp nya gardine idag. Oj va annorlunda det blev men va mycket trevligare och ljusare det blev hehe. Bra med lite ändring.



Ne nu skall jag farma lite hehe och chatta med Heléne. :D
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback