Kamelia utställning.

Idag gick jag, mamma, Heléne och hennes mamma på kamelia utställning i palmhuset i trädgårdsföreningen.
Var Tage Andersen som har utställningen.
Var flera hundra stycken :D Massa olika former och färger. Väldigt olika i blombladen var de olika.
Även 4st som stod UTE!!! dessa blommor e ju sååå känsliga.
Men fanns även massa andra fina blommor där inne. Här kommer massor med bilder från denna dagen.
Som var super mysig.


Stort träd.


Min favorit. Underbart rosa och enkel.




Stora som små fanns.


En monstrea som blommar. Aldrig sett innan.          Heléne fotade mig o mamma.


Alla flickor.                                                                    En annorlunda blomma.


En damm fanns oxå.


Fler ovanliga växter.


Jag i djungeln.                                                  Heléne i djungeln.

Nu kommer bilder på hur jag satt upp mina tavlor jag gjort. Både pärlplatte tavlan samt de jag gjorde i kartongtryckar kursen :D


Trycken.                                                          Jag och Jocke på pärltavla.

Kram kram på er.

Kommentarer
Helene säger:

Massa fina bilder du tagit! Ska sno några till min blogg oxå. Var ju jätte mysigt att vara där idag! Kraam

2010-04-05 | 21:26:01
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback