Betong kurs!

Idag var min mamma och jag på kurs igen. Denna gången var det dax för betong.
Vi var på en föreläsning i tisdags och idag skulle vi gjuta.
Var sååå roligt. Man ville göra sååå mycket men eftersom det var första gången så fick man ta det lite lugnt och göra små saker.
Blev några krukor, trampstenar och rosdekorationer.
På tisdag skall vi tillbaka och öppna upp våra formar. Spännande spännande.
Ne nu skall jag lägga lite bilder till er att titta på sedan skall jag laga mat får ju fin främmande idag.
Emma och Robert skall komma på middag.


Mamma blandar i sand.


Mamma har blandat i cement och blandar lite.


Jag glad :D


Mitt i skapandet.


Mer skapande.


Min ena kruka jag har mest förväntningar om.


Mamma i solen i den fina trädgården vår kursledare hade.




Så där ja. Nu skall det lagas mera mat. Kram alla söta.


Kommentarer
Emma säger:

Men hur blev resultatet????? puss =)

2010-04-28 | 17:54:06
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback