Balkongen börjar vakna till liv.

Ja nu börjar de hända saker på balkongen. Men e än mycket pinnar och små kvistar.
Kan knappt vänta tills allt börjar blomma och växa upp.
Har fått mina nya växter jag beställt. Se här va fint.


Till vänster ser ni min ros som jag lääängtar så till att den skall blomma.

'
Mitt syren träd från förra året samt min nya krusbärsbuske.


Krusbäs nr 2 samt min ena ros i betong jag gjutit själv.


Min nya björnbärsbuske :D och en fin kruka Heléne gav till mig.


2 krukor jag gjöt.


En till.


Mina jordgubbar i en ampel.


Mathörnan.


Relax och blomster hörnan.


Ja som ni ser i mitt vardagsrum är det nu tid för sommaren att komma så man kan se ut igen. Massor med blommor som läängtar ut.


Fick en fin pelargon av Heléne idag. ROOOOOSA!


Helgen som var så hade vi middags besök av Emma och Robert detta e den ända bild jag fick som ej folk såg tokiga ut så ni får nöja er med den. Men vi hade super trevligt.

Emma och Robert med mat och dryck.

Ne nu skall jag kolla tv. Kram kram



Kommentarer
Emma säger:

Det var värst vad alvarlig jag såg ut ler

2010-05-04 | 11:54:09
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback