Uppdatering.

Nu har det varit några lååånga veckor. Inte hunnit sitta här alls. Mycket med butiksplanerandet, Linus på sjukhus, vänner som har fester och man har ej hängt med i svängarna.
Men det kommer här komma en uppdatering i bilder så klart på vad vi i princip sysslat med på jobbet och hemma.

Tråkigt nog e det Lindas sista vecka hos oss på Fässberg....snart skall hon tillbaka till Tagene ;(
Super tråkigt för hon e sååå super go.
Men har en kännsla av att vi ses igen hehe.

Nu kommer här lite uppdate på mitt liv.

Var på besök hos Helene förra veckan innan alla hemskheter...o lekte med Ross och Linus.

 

Sedan skedde de tråkiga o Linus hamnade på sjukhus. Menn han e så go ändå. Hälsar på dem så mycket de går. Här sitter han med Bappi och Giggy.

 

Jag sydde Linus en Hund som han säger gris till men ibland säger han hund så vet inte riktigt vad det e.

 

I lördags var det inflytt hos Tommie och Veronica...Denna kans gjorde jag till dem.

 

Party Maria.

 

Jag leker Darth Vader :D För att pigga upp Helene.

En dekoration jag gjorde på jobbet.

Samt dessa. :D

 

Det var nog en del av livet hittills. Ser ut som solen e tillbaka lite. Mysigt. Men nu skall jag kurera mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback